האיום של בן גביר על היועמשי"ת: "היא התבלבלה"

אסתי פלד No Comments on האיום של בן גביר על היועמשי"ת: "היא התבלבלה"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אחרי מה שהיה ביום שישי עם היועמשי"ת, נראה שהיא התבלבלה, היא חושבת שהיא נבחרת. המפכ"ל נתון ללחצים אני לא מאשים אותו" | האזינו

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע הסערה סביב הדחת מפקד מחוז ת"א והתערבות היועמשית במהלך, התראיין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס לדברים.

תחילה התייחס השר לטענותיו של ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין שהמשטרה מנעה מאבטחת העיר להוריד פועלים מאוטובוסים: "המשטרה היא לא בעלת הבית בביתר, המנהל האזרחי אחראי, אני אשמח אם יפנו אליי באופן מסודר בנושא".

לאחר מכן התייחס בן גביר להתערבות היועמשי"ת בסבב המינויים במשטרה: "קרוב היום שבו אבקש מחבריי שרי הממשלה להחליף את היועצת המשפטית לממשלה. אחרי מה שהיה ביום שישי עם היועמשי"ת, נראה שהיא התבלבלה, היא חושבת שהיא נבחרת. המפכ"ל נתון ללחצים אני לא מאשים אותו".

"מהרגע שנכנסתי לתפקיד הודעתי על דין שווה לכל הציבורים בהפגנות. אני לא מסוגל לראות חרדהים מוכים בהפגנות ואיתם מתנהלים אחרת. אני לא מעלה על דעתי מה היה קורה אם חרדים היו חוסמים את נתבג או חוסמים את איילון לכמה שעות".

"מאז שנכנסתי למשרד השתנו דברים. יש משילות במזרח ירושלים, והתחלנו לאכוף את החוק בבתי הכלא. ומעל הכל הוספנו 9 מילארד שקלים לתקציב המשטרה".

האזינו:



0 תגובות